czwartek, 9 kwietnia 2015

Uwaga !

Ostatnio jest coraz mniej wyświetleń, komentarzy, a ja nie tak wyobrażałam sobie tą historię. Napisałam oczywiście kilka rozdziałów w przód, ale zastanawiam się nad zawieszeniem bloga. Historia jest wymagająca, a ja chyba podjęłam się zbyt trudnego zadania. Jest oczywiście więcej powodów, ale nie chcę się tu zbyt rozpisywać. Dlatego, jeżeli jest osoba, która nadal chciałaby czytać losy Marco i Lily, a jest/ma znajomą/znajomego pisarkę takich fanfiction i chiałaby ona dokończyć to opowiadanie to prosiłabym o kontakt.

GG: 37809637
E-mail: ola555.90.90@o2.pl 

Bardzo chętnie ODDAM komuś opowiadanie. W razie czegoś zawsze będę mogła służyć pomocą przy trudniejszym rozdziale :)
Jednynym warunkiem jest to, aby zostało poprowadzone do końca.
Na zgłoszenia czekam do 1 MAJA. 

Ps. Jeżeli taka osoba się znajdzie, niedługo pojawi się nowe opowiadanie mojego autorstwa. Dołożę wszelkich starań, aby było naprawdę dobre. Jeśli nie, podejmę decyzję dotyczącą tego opowiadania.

Alex.
xoxo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz